Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.kingahepner.pl

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Właścicielem sklepu internetowego, dostępnego pod adresem www.kingahepner.pl
    jest Kinga Hepner- Hołda – prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: Działam
    Kinga Hepner- Hołda, ul. Żabiniec 89/15, 31-215 Kraków, NIP 8691717488, REGON
    526365065.
  2. W przypadku problemów, wątpliwości lub pytań związanych z funkcjonowaniem
    Sklepu należy się kontaktować się telefonicznie +48 519-186-741 lub mailowo pod
    adresem: kontakt@kingahepner.pl
  3. Usługi świadczone przez Sprzedającego na rzecz Kupującego, stanowią usługi
    świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. Sprzedający jest uprawniony do oferowania incydentalnych ofert promocyjnych, na
    warunkach podanych każdorazowo na stronie internetowej Sklepu.
  5. Kupujący zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu zgodnie z Regulaminem,
    obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami. Kupujący obowiązany jest
    również nie mogą naruszać praw autorskich oraz dóbr osobistych Sprzedającego.
  6. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przerwy lub błędy w funkcjonowaniu
    jak i dostępności Sklepu, spowodowanymi przez przyczyny niezależne od
    Sprzedającego, których przy dołożeniu należytej staranności nie mógł przewidzieć lub
    zapobiec.

§ 2
Definicje

  1. Sprzedający – Kinga Hepner- Hołda – prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą:
    Działam Kinga Hepner- Hołda, ul. Żabiniec 89/15, 31-215 Kraków, NIP 8691717488,
    REGON 526365065.
  2. Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba
    fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka
    organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która zawiera Umowę ze
    Sprzedającym.
  3. Regulamin – niniejszy dokument.
  4. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem: www.kingahepner.pl
  5. Umowa- umowa sprzedaży Usług zawierana między Kupującym a Sprzedawcą za
    pośrednictwem Sklepu, drogą elektroniczną.
  6. Konsument – Kupujący będący konsumentem zgodnie z definicją zawartą w art. 22[1]
    Kodeksu cywilnego.
  7. Przedsiębiorca – Kupujący będący przedsiębiorcą zgodnie z definicją zawartą w art.
    43[1] Kodeksu cywilnego.
  8. Przedsiębiorca na prawach konsumenta- Kupujący będący Przedsiębiorcą, co do
    którego mają zastosowanie określone przepisy dotyczące Konsumenta, zgodnie z art.
    38a ustawy o prawach konsumenta.
  9. Usługi – asortyment Sklepu udostępniony do sprzedaży przez Sprzedawcę, będący
    przedmiotem Umowy między Kupującym a Sprzedawcą.
  10. Operator Płatności – spółka PayU. S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 186,
    60-166 Poznań, KRS 0000274399, NIP 7792308495, REGON 30052344400000

§ 3

Zasady dokonywania zakupu Usług

  1. Do korzystania z zasobów Sklepu Kupujący musi posiadać: dostęp do Internetu,
    aktywną pocztę elektroniczną e-mail, przeglądarkę internetową przystosowaną do
    obsługi plików cookies, oraz program do odtwarzania plików w formacie PDF.
  2. Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja Regulaminu oraz polityki prywatności.
  3. Kupujący nie jest zobowiązany do rejestracji, ani tworzenia konta na stronie Sklepu, w
    celu zakupu Usług. Proces zakupu przebiega przy użyciu witryny internetowej Sklepu
    oraz adresu e-mail Kupującego.
  4. Ceny Usług podane na stronie Sklepu są cenami brutto, z uwzględnieniem podatku
    VAT w walucie PLN (Polski Złoty).
  5. Usługi zaprezentowane na stronie Sklepu stanowią wyłącznie zaproszenie do
    zawarcia Umowy, nie stanowią natomiast oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
  6. Zakup odbywa się za pośrednictwem strony Sklepu. Kupujący zainteresowany
    zakupem Usług w pierwszej kolejności przy każdym z wybranych przez siebie Towarów
    winien użyć przycisku „Dodaj do koszyka”. Następnie wybrane Usługi trafiają do
    podstrony „Koszyk”. W celu finalizacji transakcji Kupujący winien postępować zgodnie z
    dalszymi komunikatami.
  7. Po przejściu do strony zakupu Kupujący podaje w formularzu zamówienia dane
    konieczne do zawarcia Umowy:
    a) w przypadku Konsumentów: imię i nazwisko, adres, e- mail i numer telefonu.

b) w przypadku pozostałych podmiotów: nazwę firmy/spółki/organizacji, siedzibę, NIP,
REGON, e-mail, numer telefonu.

  1. Po wypełnieniu przez Kupującego danych o którym mowa w § 3 pkt 7 Regulaminu,
    Kupujący zobaczy stosowne checkboxy do zaakceptowania, z których część jest
    obligatoryjna do finalizacji transakcji i zawarcia Umowy (w szczególności akceptacja
    Regulaminu i Polityki prywatności), a pozostała część jest fakultatywna. Obligatoryjność
    lub fakultatywność danego checkboxa będzie oznaczona w zrozumiały i widoczny
    sposób dla Kupującego.
  2. Po wypełnieniu checkboxów i naciśnięciu przez Kupującego przycisku „Kupuję i
    płacę” zostaje on przekierowany na stronę Operatora Płatności.
  3. Płatność odbywa się za pomocą metod płatności oferowanych przez Operatora
    Płatności, w szczególności: przelew internetowy, BLIK, Google Pay, Apple Pay, karty
    płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro ;
  4. Po dokonaniu płatności przez Kupującego za pośrednictwem Operatora Płatności,
    zostaje on z powrotem przekierowany na stronę Sklepu, gdzie pojawi się informacja o
    sfinalizowaniu zakupu Usług. Kupujący otrzymuje na podany adres e-mail informację o
    potwierdzeniu zakupu Usług oraz wiadomość e-mail z fakturą VAT,
    stanowiącą dokument potwierdzający zakup.
  5. Z chwilą otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail, o której mowa w
    poprzednim punkcie Regulaminu, Umowa uznana jest za zawartą.

§ 4

Rodzaje Usług dostępnych w Sklepie i zasady korzystania z nich

  1. Bezpłatna konsultacja:
    a) Sprzedający oferuje możliwość skorzystania z jednorazowej, bezpłatnej konsultacji
    przed zakupem pozostałych Usług.
    b) Bezpłatna konsultacja odbywa się za pośrednictwem platformy Google Meet.
    c) Zapisu można dokonać za pośrednictwem strony internetowej sklepu, wybierając
    dostępny termin.
    d) Dokładny opis usługi znajduje się pod adresem:
    https://kingahepner.pl/produkt/konsultacje-1-na-1-pierwsza-bezplatna-konsultacja/
    e) Rezygnacja z bezpłatnej konsultacji bez zmiany jej terminu zgłoszonej na minimum
    24 godziny przed jej rozpoczęciem, lub brak wzięcia w niej udziału, skutkuje utratą
    uprawnienia do skorzystania z niej.
  2. Konsultacje indywidualne:
    a) Konsultacja indywidualna trwa 60 minut i odbywa się online za pośrednictwem
    platformy Google Meet, bądź stacjonarnie w Krakowie.
    b) Po dokonaniu płatności Kupujący otrzymuje link do kalendarza i wybiera dogodny
    dla siebie termin. Kalendarz dostępnych terminów jest dostępny do wglądu dla
    Kupującego, przed dokonaniem płatności.
    c) Sprzedający jest uprawniony do zachowania 50% kwoty płatności uiszczonej przez
    Kupującego w przypadku:
  • odwołania wizyty przez Kupującego;
  • zmiany terminu konsultacji na mniej niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem. Kupujący
    w tym wypadku jest zobowiązany do uiszczenia 100% kwoty płatności za kolejną
    konsultację w zmienionym terminie.
    Zwrot pozostałych 50% nastąpi w możliwie najszybszym terminie, na rachunek
    bankowy Kupującego, z którego dokonał płatności za Usługę.
    d) Sprzedający jest uprawniony do zachowania 100% kwoty płatności uiszczonej przez
    Kupującego w przypadku braku wzięcia udziału w konsultacji przez Kupującego, bez
    uprzedniej informacji o odwołaniu bądź zmianie terminu konsultacji na mniej 24
    godziny przed jej planowanym rozpoczęciem.
    e) Kupujący może zmienić termin konsultacji na minimum 24 godziny przed jej
    planowanym rozpoczęciem. W tym przypadku kwota uiszczona z tytułu płatności
    zostaje zaliczona w całości, na poczet konsultacji w zmienionym terminie.
    f) Dokładny opis usługi znajduje się pod adresem:
    https://kingahepner.pl/produkt/konsultacje-1-na-1/
  1. Warsztaty rozwojowe:
    a) Sprzedający oferuje możliwość wzięcia udziału w warsztatach stacjonarnych,
    odbywających się w Krakowie;
    b) Warsztaty odbywają się w ustalonych przez Sprzedającego terminach. Szczegółowe
    informacje o terminach warsztatów i ich opis znajdują się pod adresem:
    https://kingahepner.pl/produkt/udzial-w-warsztacie/
    c) Minimalna liczba uczestników warsztatów wynosi 6. W przypadku gdy na 48 godzin
    przed rozpoczęciem warsztatów, nie zostanie spełniony warunek minimalnej liczby
    uczestników, Sprzedający poinformuje o zaistniałej sytuacji Kupującego, a następnie
    wedle jego woli:
  • zwróci na rzecz Kupującego 100% uiszczonej przez niego kwoty płatności;
  • zaliczy uiszczoną kwotę płatności na poczet warsztatów zorganizowanych w innym
    terminie.
    d) Sprzedający jest uprawniony do zachowania 50% kwoty płatności uiszczonej przez
    Kupującego w przypadku odwołania przez Kupującego udziału w warsztatach na co
    najmniej 24 godziny przed ich rozpoczęciem. Zwrot pozostałych 50% nastąpi w
    możliwie najszybszym terminie, na rachunek bankowy Kupującego, z którego dokonał
    płatności za Usługę.
    e) Sprzedający jest uprawniony do zachowania 100% kwoty płatności uiszczonej przez
    Kupującego w przypadku
  • braku wzięcia udziału w warsztatach przez Kupującego, bez uprzedniej informacji o
    odwołaniu obecności;
  • odwołaniu wzięcia udziału w warsztatach przez Kupującego, na mniej niż 24 godziny
    przed ich rozpoczęciem;
    f) Kupujący, który nabył Usługę udziału w warsztatach uprawniony jest do wskazania
    innego uczestnika, który zamiast niego weźmie udział w warsztatach, pod warunkiem, iż
    zmiana taka zgłoszona zostanie Sprzedającemu za pośrednictwem adresu e-mail
    kontakt@kingahepner.pl, nie później niż na 24 godziny przed terminem rozpoczęcia
    warsztatów W sytuacji, o której mowa powyżej, Kupujący, który zakupił daną Usługę
    traci prawo do jej świadczenia bezpośrednio na jego rzecz, w innym, późniejszym
    terminie.
    f) Sprzedający w wyjątkowych sytuacjach, może zezwolić Kupującemu na zaliczenie
    kwoty uiszczonej płatności na poczet innych warsztatów, nawet w przypadkach o
    których mowa w §4 pkt. 3 d i e. Rozwiązanie to wymaga odrębnych ustaleń
    Sprzedającego i Kupującego, dokonanych w formie e-mailowej.
  1. Weekendowe wyjazdy rozwojowe:
    a) Sprzedający oferuje możliwość wzięcia udziału w weekendowych wyjazdach
    rozwojowych.
    b)Wyjazdy odbywają się w ustalonych przez Sprzedającego terminach. Szczegółowe
    informacje o terminach wyjazdów, zasadach wzięcia w nich udziału oraz ich opis
    każdorazowo będą rozesłane za pośrednictwem usługi Newsletter, jeśli Kupujący
    zdecyduje się do niego zapisać oraz w okresie kiedy możliwy będzie ich zakup pod
    adresem:
    https://kingahepner.pl/produkt/udzial-w-wyjezdzie/

c) Sprzedający jest uprawniony do zachowania 50% kwoty płatności uiszczonej przez
Kupującego w przypadku odwołania przez Kupującego udziału w wyjeździe na co
najmniej 7 dni przed jego rozpoczęciem. Zwrot pozostałych 50% nastąpi w możliwie
najszybszym terminie, na rachunek bankowy Kupującego, z którego dokonał płatności
za Usługę.
d) Sprzedający jest uprawniony do zachowania 100% kwoty płatności uiszczonej przez
Kupującego w przypadku:

  • braku wzięcia udziału w wyjeździe przez Kupującego, bez uprzedniej informacji o
    odwołaniu obecności;
  • odwołaniu wzięcia udziału w wyjeździe przez Kupującego, na mniej niż 7 dni przed
    jego rozpoczęciem;
    e) Kupujący, który nabył Usługę udziału w wyjeździe uprawniony jest do wskazania
    innego uczestnika, który zamiast niego weźmie udział w warsztatach, pod warunkiem, iż
    zmiana taka zgłoszona zostanie Sprzedającemu za pośrednictwem adresu e-mail
    kontakt@kingahepner.pl, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia wyjazdu.
    W sytuacji, o której mowa powyżej, Kupujący, który zakupił daną Usługę traci prawo do
    jej świadczenia bezpośrednio na jego rzecz, w innym, późniejszym terminie.
    f) Sprzedający w wyjątkowych sytuacjach, może zezwolić Kupującemu na zaliczenie
    kwoty uiszczonej płatności na poczet innego wyjazdu, nawet w przypadkach o których
    mowa w §4 pkt. 4 c i d. Rozwiązanie to wymaga odrębnych ustaleń Sprzedającego i
    Kupującego, dokonanych w formie e-mailowej
  1. Nieodpłatne usługi elektroniczne:
    a) Newsletter, którego zasady udostępniania określa inny dokument, dostępny pod
    adresem https://kingahepner.pl/newsletter-regulamin/
    b) Formularz kontaktowy, pozwalający na szybką formę kontaktu ze Sprzedającym za
    pomocą prostego formularza.
  2. Sprzedający zastrzega, iż terminy Usług wymienionych w § 4 pkt. 1-4, mogą w
    wyjątkowych sytuacjach, niezależnych od Sprzedającego ulec zmianie. Sprzedający w
    tym wypadku zobowiązuje się do wyznaczenia innego terminu realizacji Usługi w
    porozumieniu z Kupującym. Jeśli nowy termin świadczenia Usług wymienionych w § 4
    pkt. 1-4, nie będzie odpowiadał Kupującemu, Sprzedający zwróci mu 100% kwoty
    uiszczonej tytułem płatności.
  3. Kupujący dokonując zakupu Usług wyraża zgodę na wykorzystywanie jego wizerunku
    uwiecznionego na zdjęciach oraz nagraniach audiowizualnych pochodzących z
    poszczególnych warsztatów bądź wyjazdów rozwojowych w dowolny sposób – w tym
    poprzez zamieszczanie na stronach Sklepu, w serwisach społecznościowych czy w sieci
    Internet, dla celów promocyjnych lub reklamowych samego Sklepu lub sprzedawanych

w jego ramach Usług. Zgoda, o której mowa powyżej może być przez Kupującego
odwołana w każdym czasie, poprzez wysłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail
Sprzedającego.

§ 5

Reklamacje oraz odstąpienie od umowy

  1. Procedura reklamacyjna:
    a) W przypadku wykrycia wady usługi, Użytkownik uprawniony jest do złożenia
    reklamacji. W tym celu Użytkownik może skorzystać z formularza stanowiącego
    załącznik do Regulaminu.
    b) Reklamacje można złożyć w formie pisemnej lub e-mailowej, przy czym preferowana
    jest forma e-mailowa.
    d) Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia Sprzedającemu
    wady. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany
    mailowo lub pisemnie w zależności od wyboru Użytkownika, zgłoszonego przy
    składaniu reklamacji.
    e) W celu ułatwienia rozpatrzenia reklamacji, Użytkownik powinien w szczególności
    opisać na czym polega wada, podać datę jej wystąpienia oraz oczekiwany sposób
    rozpatrzenia reklamacji.
  2. Procedura odstąpienia od umowy:
    a) Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ma prawo odstąpić od
    Umowy w terminie 14 dni od daty jej zawarcia, bez konieczności podania przyczyny
    odstąpienia.
    b) Dla skuteczności odstąpienia od Umowy, konieczne jest złożenie Sprzedającemu
    oświadczenia o odstąpieniu od Umowy za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub
    elektronicznej, przy czym preferowana jest forma elektroniczna. Konsument lub
    Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może skorzystać z Formularza, który stanowi
    załącznik do Regulaminu.
    d) Dla zachowania terminu, o którym mowa w § 6 ust. 2b) wystarczające jest wysłanie
    do Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed jego upływem.
    e) W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy, Sprzedający zwróci
    Konsumentowi/ Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta uiszczone przez niego środki
    pieniężne. Zwrot środków pieniężnych nastąpi na rachunek bankowy użyty przez
    Konsumenta/ Przedsiębiorcę na prawach Konsumenta przy pierwotnej transakcji, lub
    na inny wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Procedura zwrotu

uiszczonych środków pieniężnych, jest bezpłatna dla Konsumenta/ Przedsiębiorcy na
prawach Konsumenta.

  1. Sprzedający wyraża zgodę na poddanie sporów związanych z funkcjonowaniem
    Sklepu na drodze postępowania mediacyjnego. W razie braku osiągnięcia porozumienia,
    spory związane z funkcjonowaniem Sklepu będą rozstrzygane przez właściwe rzeczowo
    i miejscowo sądy powszechne.
  2. Kupujący będący Konsumentem/Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, niezależnie
    od postanowień Regulaminu, jest uprawniony do skorzystania z procedur
    pozasądowych procedur reklamacyjnych, szczegółowo uregulowanych na stronie
    Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/, w
    zakładce „Konsumenci” lub z procedury dostępnej na internetowej platformie ODR pod
    adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  3. W przypadku Kupującego będącego Przedsiębiorcą, odpowiedzialność Sprzedającego
    z tytułu rękojmi jest wyłączona, zgodnie z treścią art. 558 § 1 kodeksu cywilnego.
    Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności wobec Kupującego będącego Przedsiębiorcą
    za wszelkie poniesione przez niego szkody, w tym utratę zysków, poza sytuacjami, gdy
    szkoda została wyrządzona umyślnie przez Sprzedającego.

§ 6
Prawa autorskie

  1. Prezentowane na stronie Sklepu zdjęcia, opisy oraz pozostałe materiały są objęte
    prawami autorskimi Sprzedającego i korzystają z ochrony prawnej przewidzianej w
    obowiązujących przepisach prawa.
  2. Niedozwolone użycie przez Kupującego zdjęć, opisów oraz pozostałych produktów
    objętych prawami autorskimi Sprzedającego, skutkować będzie podjęciem przez
    Sprzedającego środków ochrony prawnej przewidzianych w ustawie z dnia 4 lutego
    1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  3. Regulamin stanowi własność Sprzedającego. Zabronione jest jego rozpowszechnianie,
    zwielokrotnianie, kopiowanie, powielanie i modyfikowanie bez pisemnej zgody
    Sprzedającego.

§ 7

Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedający. Szczegóły
    przetwarzania danych osobowych, w tym cele w jakim są przetwarzane, znajdują się w
    polityce prywatności, dostępnej pod adresem https://kingahepner.pl/polityka-
    prywatnosci/
  2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych Kupującego, może on
    kontaktować się z Administratorem za pośrednictwem: poczty tradycyjnej na adres
    wskazany w § 2 pkt. 1 Regulaminu, lub mailowo na adres e-mail:
    kontakt@kingahepner.pl
  3. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak ich podania
    skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia Umowy.
  4. W związku z RODO, Klientowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych
    osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych,
    ograniczenia przetwarzania danych osobowych, sprzeciwu wobec przetwarzania
    danych osobowych, przenoszenia danych osobowych, cofnięcia zgody, z tym
    zastrzeżeniem, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania
    dokonanego przed jej cofnięciem.
  5. Jeżeli Klient uważa, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z
    obowiązującym prawem, przysługuje mu skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
    Osobowych z siedzibą w Warszawie. W takim przypadku Sprzedający zachęca jednak do
    wcześniejszego kontaktu z nim, celem wyjaśnienia zaistniałych wątpliwości.

§ 8

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedający gwarantuje nieodpłatny i nieprzerwany dostęp do treści Regulaminu,
    pozwalający na jego odtworzenie w dowolnej chwili.
  2. Z ważnych przyczyn, w szczególności zmiany sposobu płatności, zmiany sposobu
    obsługi technicznej Sklepu lub zmiany przepisów prawa, Regulamin może zostać
    zmieniony. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie
    Sklepu. Do transakcji rozpoczętych przed wejściem w życie nowej wersji Regulaminu,
    zastosowanie ma Regulamin w wersji dotychczasowej.
  3. Regulamin powstał na podstawie prawa polskiego. W kwestiach nieuregulowanych w
    Regulaminie stosuje się powszechnie obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
    przepisy prawa.

Załączniki
Formularz reklamacyjny
Formularz odstąpienia od umowy